poniedziałek, 18 maja 2009

Nordic 2009

Afrykańskie kawy przybyły do nas wraz z grupą sędziów z COE z Rwandy. Dzięki temu mam okazję bliżej porozmawiać i przeprowadzić kilka cuppingów w ich towarzystwie. Wierzę, że będą bardzo odkrywcze.

Tegoroczny NBC, który odbywać się będzie w Islandii pod hasłem "Lost in Iceland with a Thermos" ma być najlepszym z dotychczasowych Nordiców.
Odkąd dowiedziałem się o istnieniu takiej imprezy zawsze chciałem wziąć w niej udział, wiedziałem jednak, że to dla mnie nieosiągalne. Mogłem tylko obserwować zmagania drużyn narodowych i czekać, aż zorganizujemy Baltic Barista Cup. Jednak w ubiegłym tygodniu moje szansę na udział w Nordicu wzrosły o 50 %, bowiem dostąpiłem zaszczytu wstąpienia do Norweskiej drużyny narodowej. Trzymajcie więc kciuki, bo taka okazja już mi się chyba nie powtórzy :)

4 komentarze:

Quadrifoglio pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Mamy już czerwiec a na blogu cisza. Panie Jurku do dzieła! Czekamy:-)

Judyta

coffee pisze...

Szanowna Pani Judyto.

Bardzo dziękuję za cenną uwagę. Z pewnością redakcje weźmie pod uwagę Pani sugestie i kiedy tylko wróci z zasłużonego urlopu opisze nowe kawy, kawki, kawusie :)

Anonimowy pisze...

Zapomniałeś o kaweczkach ;-)

J.